poniedziałek, 26 września 2011

Imagination

Bez tytułu #3
SECOND FEMALE oversized shirt
€33 - welikefashion.com

Alice In The Eve skirt
$50 - generalpants.com.au

Forever21 lace up wedge
$30 - forever21.com

Polka dot handbag
$50 - modcloth.com

ASOS vintage jewelry
$22 - asos.com

Pied a Terre gold earrings
£20 - houseoffraser.co.uk





Hej ;)Tak jak obiecałam stworzyłam tańszy zestaw w Polyvore. Szczególnie podoba mi się skórzana spódnica jest to zdecydowany hit! Buty na koturnie są z Forever21, mojego ulubionego sklepu w USA, który był obowiązkowo pierwszym przystankiem po wejściu do mola. Rewelacyjne jest to, że są tam ubrania bardzo  "na czasie" w niskich cenach, na które każdego stać. Już nie mogę się doczekać kolejnej wyprawy na amerykański shopping ;D Zaciekawił mnie kolor torby, który kontrastowo zestawiłam z rózową, delikatną koszulą. Wydaje mi sie że złota biżuteria sprawdzi się znakomicie, bransoletki obowiązkowo na dwie ręce. Ah jak chciałabym to wszystko mieć...

XoXo Sybilla J.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz