czwartek, 22 września 2011

Początki w Polyvore

Bez tytułu #1
Moschino Cheap Chic shoulder pad dress
£800 - my-wardrobe.com

H M denim vest
£25 - hm.com

Paul s Boutique shoulder handbag
£55 - houseoffraser.co.uk

Valentino flap handbag
£520 - net-a-porter.com

R J Graziano yellow gold jewelry
$65 - bloomingdales.com

Miss Selfridge chain jewelry
£30 - missselfridge.com

House of Harlow 1960 retro style sunglasses
$149 - shopthetrendboutique.com




Jeszcze nie wiem jak się z ta stroną obchodzić, ale juz mi się podoba. :) Bardzo ja polecam, można tam tworzyc stylizacje, sporządzać liste "must have" i szukać ulubionych ubrań. Ja wybrałam rzeczy które przykuły moją uwage, ale niestety nie są w zasiegu mojego portfela. Śliczna jest koralowa kopertówka od Valentino jednak jej cena mnie przeraża! Nastepnym razem spróbuje stworzyć zestaw z elementów które nadadza się na naszą, polską kieszeń. Same próbujcie tworzyć wasze stylizacje i zobaczcie jaka to wciągająca zabawa:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz